Pages

Monday, April 25, 2011

aku nak jadi geng vespa degil



aku nak jadi kawan vespa degil sebab aku nak tambah kawan banyak2 dan aku suka vespa dan aku tengah banyak mood nak join contest dan aku apa-apa jelah.

sebenarnya ni 1st time aku melawat blog ni terus nak join contest kerana di tag oleh Encik Khairil yang ramah tamah. dia kata cik vespa degil ni friendly dan rajin beramah mesra dengan blogger.aku suka blogger macam ni,,barulah rasa semangat nak berblogging kalau ada respon kan,,hehe.

ucapan bernas dari kawan baru: cik vespa degil sudilah berkawan dengan saya yer,,hihi

aku nak tag orang yang 1st penyangga semangat aku (ikut blog aku).saper2 nak join jomlah dapat hadiah vespa tau..

harap-haraplah dia kelabu mata tengok vespa tu dan rajin2 nak update blog eee..

2 comments:

Unknown said...

thanks sebab join yer..
saya listkan blog utama awak ya..happy blogging

Unknown said...

wana..semoga awak mendapat hadiah skuter comel tu...brrrr...brruummm...

 

Copyright © Contest aku bertanding. Template created by Volverene from Templates Block | Blogger Templates | Credit Card Offers
lasik surgery new york and cpa website solutions
WP theme by WP Themes Expert